2007. szeptember 25., kedd

Transz-spirál

A testem / membrán / a testem áteresz / a testem üvegsátor / a testem született / a testem csontkosár / a testem transzparens.

A testem honosít / a testem aliáz / a testem áttelepül / a testem emigráns / a testem befogadott / a testem asszimiláns / a testem kurva
a testem szennyes / a testem szagos / a testem taszít / a testem tüntet / a testem hontalan / a testem buzi / a testem kurva



a testem csaló / a testem tarhál / a testem lenyúl / a testem kifoszt / a testem koldul / a testem üzlet / a testem kurva
a testem ember / a testem kender / a testem tanul / a testem mester / a testem kurva
a testem eltakar / a testem elárul / a testem néma / a testem jelel / a testem kurva
a testem férfi / a testem női / a testem fegyver / a testem tűri / a testem égi / a testem terméketlen / a testem kurva
a testem szerel / a testem burkol / a testem sofőr / a testem fest / a testem borostás / a testem hájas / a testem kopasz / a testem zenél / a testem kurva [...]

(Gordon Agáta versének teljes szövege a Szomjas oázis - Antológia a női szexualitásról kötetben olvasható.)

Nincsenek megjegyzések: